tirsdag den 12. februar 2013

Hjertekort og scrap hygge

Jeg var til scrap hygge i Hobbyboden sidste tirsdag. Super flot butik Gitte har fået lavet i de nye lokaler. Der er meget mere plads til at udstille hendes varer så det er meget mere overskueligt ... og fristende.... !! Du kan se billeder fra butikken HER og HER.


Jeg fik ikke lavet så meget men fik dog begyndt på dette Hjertekort. Jeg gik dog lidt i stå da jeg skulle finde en måde at dække noget uheldigt mønster inde i hjertet. Papiret er fra Riddersholm Design, købt i Panduro.

Kortet kom til at se sådan ud. Til mave bæltet har jeg bl.a. brugt en Marianne Die med et ur - nyindkøbt hos Gitte. Hvor er det bare lækkert.


Og  her inden i kortet. jeg måtte sætte de sidste stumper af mønster papiret på i siderne for at skjule noget uheldigt mønster. Er godt tilfreds med resultatet. Var ellers ved at ville dække det med blomster mm, men det fungerede ikke.


Tak fordi du kiggede med
Else

1 kommentar: