søndag den 3. februar 2013

Et af de svære kort

Jeg synes vi har sindsygt travlt lige for tiden. Både på arbejde og herhjemme. Som om hverdagen ikke kan være travl nok, har de sidste uger har budt på sygdom både hos min svigerfar, Toke og mig, forretningsrejse til Gdansk (Polen), Thors 15 års fødselsdag med tilhørende festivitas og en bisættelse. 

Det kan være svært at følge med, men der er jo ikke andet at gøre end bare at hænge i og glæde sig over at der nu kun er en uge til vinterferie. Jeg har nu kun 2 ekstra dage fri, men vi skal ikke andet end at slappe af og få vejret igen. Og forhåbentlig finde lidt overskud til igen at være kreativ.

Lidt kreativ har jeg dog været. Bl.a. skulle vi bruge et kort til bisættelsen. Det er første gang jeg har lavet sådan et kort og det var faktisk en udfordring. Jeg valgte at holde kortet i beige og sort med en rød rose som symbol på den rose man ofte lægger ved kisten på den sidste rejse.


Tak fordi du kiggede med
Else

1 kommentar:

  1. Et meget smukt kort! Den slags er så svære at lave, men dit er virkelig smukt. Den røde rose er rigtig flot i det sorte.

    SvarSlet