fredag den 15. februar 2013

Årets 2. Layout

Så fik jeg endelig gang i Layouts igen. Og det var faktis ret hyggeligt. Selvom jeg altid bruger meget tid på et LO. Men skønt at komme i gang og så fik jeg også bruge nogle af de nye ting jeg har købt fornyligt, så som masker, blomster, masking tape og de fine små finer huse som jeg har købt i Gdansk i Polen.

Her et billede af vores indkørsel og forhave som blev lagt helt om for 2 år siden efter vi fik separeret kloakrør. Hele indkørslen var gravet op i en længere periode så da vi endelig kunne lægge fliser mm igen,var det bare skønt. Henrik vil nok sige at det var ekstra skønt da det var færdig...

Jeg har lavet dette LO til Panduros udfordring - lav et Layout - helt frit spil, bare det er et Layout.

Papir er fra Riddersholm Design - Huntington Garden


Tak fordi du kiggede med
Else

6 kommentarer:

  1. Rigtig flot layout. Århh tal ikke om seperation af kloarkrør, det skal vi igang med til foråret. :-)

    SvarSlet
  2. Super flot layout med lækre detaljer ;O)

    SvarSlet
  3. Hvor er du dog god til at arrangere blomster! Rigtig flot LO.

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare et super lækkert layout - der er bare så mange gode detaljer. SÅ flot!

    SvarSlet
  5. Super lækkert Layout, du har fået lavet.
    God weekend. :)

    SvarSlet